Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk De Schans
Header afbeelding

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Het kan zijn dat u niet tevreden bent of een klacht heeft over uw huisarts of een andere medewerker van de praktijk. Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen en mogelijk de zorg in de toekomst verbeteren.

Mocht u er met ons niet uitkomen, dan brengt uw arts u in contact met de klachtenfunctionaris van Huisartsenpost Zaanstreek-Waterland. Zij kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris gaat met beide partijen in gesprek en probeert via bemiddeling tot een oplossing te komen, waar beide partijen zich in kunnen vinden.

Meestal komt u met uw huisarts en bemiddeling door de klachtenfunctionaris wel tot een oplossing. Mocht dat helaas niet zo zijn, dan kunt u naar een landelijk erkende geschillencommissie toe. Wij zijn hiervoor aangesloten bij de SKGE (zie ook website www.skge.nl).

Voor meer informatie verwijzen wij naar https://www.thuisarts.nl/klachten-over-huisarts

U kunt uw klacht melden met behulp van onderstaand formulier. Als u een klachtenformulier heeft ingevuld, zullen wij deze direct in behandeling nemen en streven wij er naar om binnen een week met u contact op te nemen.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord